.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سایت کیاسر نیوز پروانه فعالیت گرفت

سومین پایگاه خبری شمال ایران با نام "کیاسر نیوز" پروانه فعالیت گرفته است.

سید حسن موسوی کیاسری مدیر پایگاه خبری کیاسرنیوز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پایگاه خبری کیاسرنیوز، سومین پایگاه خبری شمال ایران است که پروانه فعالیت دارد.

وی افزود: هدف این پایگاه خبری، انتشار اخبار و مبادله دیدگاهها و تجارب در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است و انتشار اخبار و مسائل مربوط به شمال کشور را در برنامه کاری خود قرار می‌ دهد.

مدیر پایگاه خبری کیاسرنیوز با اعلام اینکه بیشتر مخاطبان پایگاههای خبری عامه مردم هستند، تاکید کرد: این پایگاه اطلاع‌ رسانی با هدف ترویج فرهنگ اسلامی ایرانی و نقد منصفانه برخی ناهنجاریها موجود در سطح استان شروع به فعالیت کرد.

موسوی گفت: در پایگاه کیاسرنیوز، اخبار انتخابات، اخبار سلامت، اخبار روابط عمومی، برخی مشکلات و نارسایی‌هایی که ممکن است در جامعه مردم از آن در رنج باشند درج می‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سيدعبدالله حسيني كياسري 13 خرداد 1391
جناب آقاي موسوي عزيز، پسرعموي محترم
خوشحالم كه جوانان فرهيخته كياسري كه در هر نقطه ومكاني در اين كره خاكي زندگي ميكنند در كنار پيگيري مجدانه اهداف عاليه زندگي خويش صاحب انديشه وخلاقيت وشهامت برداشتن قدم استوار اول در شروع اهدافي مقدس در اعتلا و ارتقاي نام كياسر بوده و مي باشند واما يك سوال:
در سايت افتخارآميز جنابعالي، چه سهمي را جهت معرفي كياسر وارتقا جايگاه فرهنگي و اقتصادي و توريستي و... ونيز رفع مشكلات هموطنان عزيز كياسري مان قائليد وچه برنامه هائي جهت اين موضوع مد نظر مباركتان دايد؟
از پاسخي كه به ايميل بنده عنايت ميفرمائيدسپاسگزارم
فضل الله سعيىي 2 مهر 1392
آرزوی موقیت برای شما سید بزرگوار :امید آن دارم واقعیت آن گونه که هست انعکاس داده شود و مشکلات منطقه به گوش مسولین رسانده شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.